31 Julai, 2011

Esok permulaan berpuasa, puasa jangan tak puasa

Seluruh umat Islam di Malaysia akan mula berpuasa mulai esok (1 Ogos 2011 seperti yang diumumkan oleh Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Datuk Syed Danial Syed Ahmad sebentar tadi.

(klik butang "papar" di bawah untuk meneruskan bacaan)




Tertarik dengan email yang saya terima dari sahabat;

Nama saya rasasayang79, Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya, Ramadhan akan datang mengunjungi anda tak lama lagi bersama isterinya iaitu Rezeki dan 2 orang anaknya, Sahur dan Iftaar. Mereka ditemani 3 cucunya, Rahmat, Keampunan dan Barakah. Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan pesawat Eid airlines. Hargai mereka, & anda akan mendapat berkat. Insya-allah. Amin ya rabbalalamin.

Kepada seluruh pengunjung blog, saya ucapkanselamat menunaikan ibadah puasa. Puasa jangan tak puasa!!






  • kongsikan pandangan anda dengan menggunakan akaun facebook

2 Ulasan:

Mehmed - berkata...

selamat berpuasa tuan. semoga lebih diberkati dan dirahmati tuhan. amin!

rasasayang79 berkata...

salamsemoga puasa kita semua diterima Allah. Jadikan puasa tahun ini titik tolak kepada hari yang lebih baik .. insyaAllah.

+

Terbaru ...

Copyright © dunia rasasayang ®