31 Julai, 2011

Esok permulaan berpuasa, puasa jangan tak puasa

Seluruh umat Islam di Malaysia akan mula berpuasa mulai esok (1 Ogos 2011 seperti yang diumumkan oleh Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja, Datuk Syed Danial Syed Ahmad sebentar tadi.

(klik butang "papar" di bawah untuk meneruskan bacaan)




Tertarik dengan email yang saya terima dari sahabat;

Nama saya rasasayang79, Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya, Ramadhan akan datang mengunjungi anda tak lama lagi bersama isterinya iaitu Rezeki dan 2 orang anaknya, Sahur dan Iftaar. Mereka ditemani 3 cucunya, Rahmat, Keampunan dan Barakah. Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan pesawat Eid airlines. Hargai mereka, & anda akan mendapat berkat. Insya-allah. Amin ya rabbalalamin.

Kepada seluruh pengunjung blog, saya ucapkanselamat menunaikan ibadah puasa. Puasa jangan tak puasa!!






  • kongsikan pandangan anda dengan menggunakan akaun facebook

Copyright © dunia rasasayang ®