05 Ogos, 2011

Perhatian kepada blogger

Apalah gunanya kalau menulis di blog tapi tiada siapa yang membaca. Apalah gunannya kalau mempunyai blog yang molek tapi tiada siapa yang mengetahuinya. :)

Saya dalam proses untuk mengemaskini bloglist blogger rakan-rakan. Saya sedar, ada blog yang saya pautkan di dalam blog ini tidak pula memautkan blog saya. Entah kenapa, sama ada terlepas pandang atau tidak sudi memautkan blog yang tidak seberapa ini.

Untuk itu saya mempelawa rakan-rakan blogger untuk kita sama-sama berkongsi pautan. Mana-mana bloger sila tinggalkan pesanan melalui ruangan ulasan atau isikan borang berikut:

klik sini untuk isi borang tukar pautan

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada rakan blogger yang tak jemu-jemu memberi sokongan kepada saya.


  • kongsikan pandangan anda dengan menggunakan akaun facebook

Copyright © dunia rasasayang ®