20 Jun, 2011

Membuat like box / fan page facebook rasassayang79

Salam sahabat semua ..

Dalam godek-godek internet, saya teringin nak cuba buat like box / fan page pada blog saya.

(klik "papar" untuk meneruskan bacaan:






Dengan mata yang gelap ni, terkial-kial juga nak buat dan akhirnya yea... berjaya. Seperti yang anda lihat di ruang sebelah.

Jadi dikesempatan ini, saya dengan muka tak malu nak pelawa pembaca semua klik "like" atau "suka" pada ruangan rasasayang79 on facebook. Rasa gembira juga dapat buat. Sekarang tengah tunggu rakan-rakan pembaca like je..

Kalau nak view fan page / like box saya boleh kat klik sini, kalau tak nak view gatalkan tangan tekan like kat sebelah sana.

Sokongan anda inspirasi buat saya.

Tinggalkan jejak komen jika ada pandangan, nasihat atau apa - apa je yang perlu saya tambah untuk like box saya. terima kasih





Copyright © dunia rasasayang ®