28 Mac, 2014

Cinta berahi dengan 'private Number' 2.0

bersambung dari kisah
Cinta berahi dengan private Number

... saya terpinga - pinga, rasanya belum cukup puas untuk bercana berahi dengan si gadis private number. Sesudahnya dia meletakkan telefon begitu sahaja.

Saya menanti detik demi detik, apakah si gadis bersuara lunak dan menghairahkan akan mencari saya kembali. Tak tahan rasanya menanggung ridnu berahi yang mula naik ke kepala.

Sudahnya saya hampa sendiri, bagai pungguk rindukan bulan. Si gadis bersuara seksi tidak juga muncul - muncul.

Dalam saya termenung sendirian, saya teringatkan orang ketiga.

"ah .. apakah aku akan berlaku curang kali ini.." jerit batinku sendirian

"Aku perlu menghubungi dia, agar berahiku akan sampai kepenghujungnya .."

Lantas saya mendail nombor si gadis jelita. Pedulikan apa jua tangapan pembaca kisah ini tentang saya, biar mereka kata saya terus bermain kayu tiga!

"Hello, saya miss xxx dari pusat panggilan servis CELCOM, apa yang saya boleh bantu Encik Azhar?" suara lunak nan manja berkemundang di dalam corong telefon.

Saya tersentak seketika, aduhai manjanya suara dia. Hilang seketika cinta berahi saya pada si gadis private number.

"saya Azhar, ingin membuat pertanyaan mengenai private number .."

"ya encik, kenapa dengan private number ..? si gadis manja terus menggoda. Bagai penari - penari lemah lembut yang memperagakan lenggok badan.

Saya menarik nafas dalam - dalam, cuba mengawal emosi agar rasa gemuruh dengan si gadis manja tidak tersasar.

"err .. Baru sebentar tadi saya terima satu panggilan dari private number, dia mengatakan dia dari pusat khidmat pelanggan Maybank Kuala Lumpur"

Si gadis manja mendengar dengan penuh setia, setia seorang kekasih yang sentiasa berada di sebelah kekasihnya ditika susah dan senang. Alangkah bahagianya.

" .. saya mengsyaki bahawa itu adalah sindiket penipuan" Saya bercerita agar lepas semua rindu dendam dengan si gadis manja.

" .. jadi boleh saya tahu, jika pihak CELCOM boleh membantu saya menjejaki number private tersebut?" Tanyaku penuh harapan.

Harapan yang menggunung seperti pertama kali menyunting bunga di taman. APakah si gadis manja setuju atau tidak untuk dijadikan permaisuri hidup?

"errr .. emmm ... saya rasa pihak kami tidak dapat membantu Encik Azhar, kami tidak boleh mengesan 'private number" Jawab si gadis manja dengan penuh hati - hati.

Saya tersentak seketika dengan jawapan itu. Bagai bumbung langit menghempap kepala.

"saya bercadang untuk membuat laporan polis jika pihak CELCOM dapat memberi jawapan kepada pertanyaan saya, boleh cik rujuk kepada supervisor encik?" pintaku lagi dengan penuh harapan.

"erm .. errr Encik Azhar tunggu sebentar di talian .."

Lantas bunyi alunan muzik merdu lagi romantis berkemundang menyejukkan dan mendamaikan gelora asmara. Saya berkhayal sendirian.

"Hello Encik Azhar, saya dah bertanya dengan supervisor saya, memang pihak kami tidak dapat menjejak private number tersebut, .. maafkan kami" jawab si gadis manja lembut.

Saya mengeluh hampa.

"erm.. tak apalah cik, terima kasih atas maklumat" jawabku hampa.

Sekarang saya rasa begitu hampa, ibarat pinangan yang ditolak si gadis manja. Rasa berkecai hati ibarat kaca yang terhempas ke lantai. Hancur berkeping - keping.

Saya tertanya sendirian, apakah pihak SKMM dan pihak berkuasa sedar akan perkara ini?

Apakah mereka tahu akan 'private number' yang boleh mengundang banyak bahaya di luar sana?

Saya berkira - kira sendiri dalam hati, ingin saya katakan pada pihak berkuasa, Hapuskan sistem private number.

Demikianlah kisah nyata cinta berahi antara saya dengan private number dan si gadis manja CELCOM. Sekarang saya ingin bercinta berahi dengan kalian pula .. mulakan bicara...


Copyright © dunia rasasayang ®