01 Mac, 2014

Blog aku dah berubah wajah

Salam

Kepada yang perasan, blog aku sudah melalui fasa perubahan templates. Objektif aku yang pertama aku nak buat blog aku load lebih laju. Tak payah nak tunggu lama-lama kalau nak view.

Kedua aku nak mula langkah baru dalam dunia blogging

Ketiga, aku gatal suka-suka hati nak ubah templates. Mungkin jemu dengan templates lama.

Bagi orang buta seperti aku, warna tak penting sangat sebab kami tak nampak. Tapi dari makluman member-member yang celik, templates aku ni tersangat buruk wrnanya. Warna kelabu!!

Aku sangat menghargai kalau ada yang sudi bagi cadangan ke, teguran ke, kutuk ke templates aku yang baru ni. Terima kasih.

So harap bersabar, banyak benda aku kena ubahsuai blog aku, susuanan, warna dan item dalam blog. Bila aku ada masa, aku buat sikit-sikit. Lama-lama jadi bukit hahaha.


Copyright © dunia rasasayang ®